نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شوك به اردوی یووه؛ پیشنهاد حیرت‌ انگیز منچسترسیتی برای جذب داگلاس كاستا

شوك به اردوی یووه؛ پیشنهاد حیرت‌ انگیز منچسترسیتی برای جذب داگلاس كاستا

 

یكبار دیگر دیوانه‌بازی‌های من‌سیتی، این باشگاه را در سرخط اخبار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا قرار داده است. خبر شوكه‌كننده‌ی پیشنهاد اغواگرایانه این باشگاه برای جذب بازیكنی كه چند روز پیش حضورش را در یوونتوس قطعی كرد، یكبار دیگر نگرانی‌ها را به اردوی غول‌های تورینی بازگردانده است.

 

شبكه تلویزیونی Premium Sport نخستین رسانه‌ای بود كه از ارائه پیشنهاد سنگین باشگاه منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن داگلاس كاستا خبر داد. این شكبه تلویزیونی در ساعات پایانی شب گذشته با اعلام این خبر، مدعی شده است:

 

مسئولان باشگاه منچستر سیتی انگلستان ساعاتی پیش به صورت رسمی با ارائه پیشنهادی 100 میلیون یورویی خواهان جذب داگلاس كاستا وینگر برزیلی یوونتوس شده است. این درخواست سیتی‌زن‌ها پس از اعلام نیازِ پپ گواردیولا سرمربی این تیم، توسط «چیکی بگریستین» مدیر ورزشی آبی‌پوشان منچستر به باشگاه یوونتوس ارائه شده است.

 

 

پس از درخشش كاستا به همراه بیانكونری‌ها در رقابت‌های فصل گذشته و علی‌رغم پرداخت 40 میلیون یورویی یووه به بایرن‌مونیخ و قطعی كردن قرارداد این بازیكن تا سال 2020 در روزهای گذشته، سرمربی اسپانیایی من‌سیتی كه سابقه هم باشگاهی بودن با كاستا را در فصل 2015‐2016 رقابت‌های بوندس‌لیگا داشته، درخواست نیاز خود را تقدیم مسئولان عالی‌رتبه سیتی كرد و آنها نیز بدون كمترین تعلل، از این خواست سرمربی تیم‌شان حمایت كرده‌اند.

 

در حالیكه جوزپه ماروتا هفته گذشته و پس از قطعی كردن قرارداد كاستا از برنامه‌ریزی باشگاه در مورد او خبر داده بود و بر پایداری حضورش در جمع بیانكونری‌ها اطمینان داده بود باید دید آیا مبلغ سنگینِ پیشنهادی من‌سیتی و موافقت احتمالی این بازیكن برزیلی می‌تواند معادلات باشگاه را برهم بزند یا نه.

 

داكلاس كاستا وینگر تكنیكی بانوی پیر، در فصل گذشته 47 بار برای سیاه و سفیدپوشان تورین در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و موفق به 6 بار گلزنی برای این تیم نیز شد. این بازیكن كه به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی برزیل آماده حضور در جام‌حهانی 2018 روسیه است، پیش از این در باشگاه‌های گرمیو، شاختار دونتسك و بایرن‌مونیخ حضور داشته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: